Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно ДАТЧИКА на горивния филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос относно ДАТЧИКА на горивния филтър

    От два дни ми присветка жълтата лампа-която се оказа, че е индикатор за вода в нафтата, като поразрових из другите теми на форума, се запътих да поизточа малко от пробката на филтъра и забелязах, че точно под него виси някакъв куплунг. Предполагам, че това е именно датчика, който при смяната на филтъра не е бил отново включен/снаден и сега на снега и кишата се мокри и отчита "водата"- надявам се поне да е така-поне показва, че е изправен Та какъв ми е въпросът, понеже нямам представа къде точно трябва да се включи куплунга/датчика- предполагам, че от долната страна на филтъра, искам да попитам, трябва ли го махам отново целия филтър, или ще стане ако развия кората на двигателя и с опипване се опитам да го напъхам в буксата...ако изобщо предположението ми е вярно?

  • #2
    Датчика се навива на филтъра. Той си е там. Просто мушни буксата в него чрез напипване. Ако се затрудниш, не напъвай, обърни буксата на обратно и пробвай пак.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      По-скоро въобще нямаш датчик,и затова куплунга си виси.Много често тези датчици се чупят,и затова оставят отдолу тапата на самия филтър една бяла
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        хм...сега след малко ще отида да проверя, обаче ако няма датчик, защо ми светва индикаторната лампа?!

        Comment


        • #5
          Да, може и номера с тапата да е
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            ДАТЧКА

            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Да, може и номера с тапата да е
            При мен светкаше така беше от водата коиато праскаше там вклучи буксата и изолираи датчика и буксата като ги увиеш заедно сас скоч

            Comment


            • #7
              Той неговия датчик най-вероятно го няма,можеби дава на късо в самата букса
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                ето това е кабела/буксата която висеше под филтъра. кажете сега това ли е "затапения датчик"? гледам има резба за навиване, но пък нямам възможност сега да видя как изглежда под филтъра... иначе за всеки случай го увих това нещо в една хирургична ръкавица, поне да не се мокри.
                Attached Files
                Last edited by borko11; d.m.y г., 18:37.

                Comment


                • #9
                  Това е датчика. Навива се долу на филтъра. Сега там вероятно имаш една бяла тапа на резба.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Извинявам се,че ползвам темата на колегата,някой да подскаже как да си развия въпросния датчик,че неще нещо да се развива-върти се в двете посоки без резолтат?
                    156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                    KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                    Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                    Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                      Извинявам се,че ползвам темата на колегата,някой да подскаже как да си развия въпросния датчик,че неще нещо да се развива-върти се в двете посоки без резолтат?
                      Счупил се е и никога няма да го отвиеш,просто трябва да смениш филтъра и оставаш без датчик,защото доколкото знам хич не е евтин

                      ---------- Post added at 14:11 ---------- Previous post was at 14:09 ----------

                      Първоначално публикувано от borko11 Покажи съобщение
                      ето това е кабела/буксата която висеше под филтъра. кажете сега това ли е "затапения датчик"? гледам има резба за навиване, но пък нямам възможност сега да видя как изглежда под филтъра... иначе за всеки случай го увих това нещо в една хирургична ръкавица, поне да не се мокри.
                      При теб случая вече е ясен,най-вероятно са ти сложили друг филтър/за ЖТД са 3 модела с различен отвор за датчик/не е паснал датчика и са го оставили да висиВарианта ти е да откачиш датчика и да си го прибереш,и като сменяш следващия път филтър да си вземеш такъв филтър на който става датчика,навиваш,включваш и си готов.

                      П.С.Като го изключиш завии буксата да не се пълни с кал
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Счупил се е и никога няма да го отвиеш,просто трябва да смениш филтъра и оставаш без датчик,защото доколкото знам хич не е евтин

                        ---------- Post added at 14:11 ---------- Previous post was at 14:09 ----------



                        При теб случая вече е ясен,най-вероятно са ти сложили друг филтър/за ЖТД са 3 модела с различен отвор за датчик/не е паснал датчика и са го оставили да висиВарианта ти е да откачиш датчика и да си го прибереш,и като сменяш следващия път филтър да си вземеш такъв филтър на който става датчика,навиваш,включваш и си готов.

                        П.С.Като го изключиш завии буксата да не се пълни с кал
                        Истинските филтри се продават с датчици И хич не са толкова скъпи
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          Как с датчик? Комплект? Купувал съм оригинал и не е имало такава опция
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                            Истинските филтри се продават с датчици И хич не са толкова скъпи
                            Батко,само датчика оригинал струва 100 лв.А оригиналните фитри се продават без датчик,поне аз не съм виждал
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #15
                              Колега, това винтче на датчика ти отдоло вобще не трябва да го има , явно някой е майсторил нещо. Най вероятно е направено за да не ти свети лампата. При мене аз съм го махнал изцяло и нямам никакви проблеми. От време навреме си дренирам филтъра.
                              Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm
                              ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X